nagłówek

nagłówek

niedziela, 24 marca 2013

Podziękowania

Chciałabym bardzo podziękować za nominacje do  "The Versatile Blogger Award" przez Juui Nekobloga.





Zasady ! 
1: Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu!
2: Pokazać nagrodę "The Versatile Blogger Award" u siebie na blogu!
3: Ujawnić siedem faktów dotyczących samego siebie!
4: Nominować 15 blogów, które jego zdaniem zasługują na to!
5: Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów!

7 faktów o mnie:
  1. Potrafię powtórzyć każdą choreografie, którą zobaczę kilka razy (czasami nawet po jednym razie) co za tym idzie kocham tańczyć.
  2. Ukończyłam kurs modelingu niedawno(nauczyłam się na nim jak poruszać się po wybiegu)
  3. Moim biasem z K-Pop'u jest Ahn DaNiel z Teen Top a ulubionym ulzzang'iem jest Yu Ha Min
  4. Jestem yaoistką
  5. Nie lubie Minho z SHINee
  6. Z tego co słyszę od ludzi jestem za bardzo bezpośrednia i szczera.
  7. Kiedy poznam kogoś to dopiero pół roku później się otwieram i pokazuje tej osobie prawdziwą mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz