nagłówek

nagłówek

środa, 4 września 2013

Ulzzang 170 - Szkoła

Od kilku dni szkoła daje nam we znaki... wszyscy zmęczeni i wiecznie ospali (przynajmniej ja), ale ulzzang tak łatwo nie ma.

Każdy z nich według koreańskiego systemu edukacji spędza w szkole większość swojego życia więc jest dla nich normalnością wyglądać oszałamiająco przy tylu nieprzespanych nocach.


W tym poście pokaże trochę stylizacji do szkoły i make-up.








I także Make-Up.
Według mnie do szkoły powinniśmy mieć dosyć stonowany makijaż (mam na myśli że nie ma go być widać z drugiego końca korytarza)
Więc tutaj klasyczne makijaże ulzzangów się idealnie spiszą :






2 komentarze:

  1. Jejjku, gdybym tylko miała czas rano, to z chęcią bym popróbowała tych genialnych i delikatnych efektów. Niestety jestem 'forever late'... I to chyba nie wypali. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. jej ja chce tak wyglądać sweet w szkole; D

    OdpowiedzUsuń